FURNIKO

Klient Furnikojpg.jpg

Fabryka Mebli Biurowych FURNIKO

Tytuł projektu:

Audyt wzorniczy


Kontekst
Wzornictwo, które spełnia potrzeby rynku, wyróżnia produkt wśród konkurencji i przyciąga klientów, a w konsekwencji wpływa na wzrost zysków firmy. Jakość wzornicza oferty i odpowiedź na oczekiwania konsumentów w dużej mierze decydują o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa. W jaki sposób budować portfel produktowy, aby odpowiedzieć na potrzeby klientów? Które wzory odświeżyć, a które zastąpić zupełnie nowymi? Jak poszukać wyróżników na rynku? Jak zidentyfikować lukę w ofercie?
Rzeczowa i obiektywna ocena własnej oferty to wyzwanie dla wielu firm. Dział Doradztwa IWP pomaga firmom w analizie potencjału wzorniczego oferty.

Cel
Ocena potencjału oferty firmy


Parametry
Czas trwania projektu: 2 miesiące (listopad-grudzień 2011)
Dwa warsztaty z kierownictwem firmy
Kompleksowy raport z audytu

Zakres

  • Analiza wzornicza oferty, z uwzględnieniem trendów rynkowych i oferty konkurencji;
  • Pozycjonowanie oferty na tle konkurencji;
  • Ocena wzornika kolorów;
  • Ocena potencjału oferty;
  • Wnioski i rekomendacje dla dalszych działań.

Korzyści dla klienta

  • Niezależna i profesjonalna ocena wzorów;
  • Ocena potencjału rynkowego oferty;
  • Identyfikacja luk w ofercie;
  • Wyznaczenie potencjalnych obszarów zyskania przewagi konkurencyjnej.

Referencje >>

MASZ PYTANIE?

Informacji udzieli Ci:

Elżbieta Rozbicka
Tel. (22) 860 01 80
e-mail: elzbieta_rozbicka