ZELMER

zelmer.jpgKlient: ZELMER Market Sp. z o.o.

Tytuł projektu: Strategia wzornictwa

Cel
Określenie kierunku rozwoju wzornictwa marki Zelmer na najbliższe 4 lata, dla rynku polskiego i rynków wschodnich

Parametry
Czas trwania projektu: 2 miesiące (styczeń-czerwiec 2012)
Pięć spotkań warsztatowych z zespołem ZELMER
Kompleksowa strategia wzornictwa oraz materiały uzupełniające

Zakres

  • Wyznaczenie obowiązujących trendów konsumenckich i wzorniczych
    - przegląd trendów światowych,
    - selekcja trendów obowiązujących dla wybranych rynków ZELMER,
    - analiza znaczenia wybranych trendów dla produktów i rynków ZELMER;
  • Zdefiniowanie dostępnych opcji strategicznych i rekomendacja kierunku z uwzględnieniem celów biznesowych ZELMER, aspiracji marki i pozycjonowania produktów ZELMER;
  • Opracowanie strategii wzornictwa marki ZELMER, określającej:
    - segmentację stylistyczną odbiorców ZELMER,
    - pozycjonowanie ZELMER na tle konkurencji,
    - zdefiniowane cele strategiczne,
    - charakterystykę obranego kierunku rozwoju wzornictwa marki ZELMER,
    - rekomendacje w zakresie zarządzania portfelem produktów,
    - rekomendacje w zakresie wdrożenia strategii w organizacji;
  • Audyt produktów ZELMER pod kątem zgodności z wybraną strategią wzornictwa marki ZELMER
    - audyt 36 wybranych produktów,
    - audyt objął ocenę następujących aspektów: poziomu wzornictwa, dopasowania do dedykowanych segmentów odbiorców, zgodności z obowiązującymi dla rynku ZELMER trendami oraz realizację obranego kierunku rozwoju wzornictwa;
  • Opracowanie wytycznych stylistycznych dla 10 wybranych grup produktów i powiązanych z nimi trendów, które będą stanowić podstawę szczegółowych briefów dla projektantów.

Korzyści dla klienta

  • Weryfikacja dotychczasowych praktyk budowania oferty wzorniczej i nakreślenie nowych standardów zarządzania portfelem produktów
  • Określenie roli wzornictwa dla osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych
  • Identyfikacja zespołu z celami określonymi w strategii i budowa wspólnego ich rozumienia
  • Warsztaty i ćwiczenia wdrożeniowe – ocena wzornictwa, praca z trendami, pisanie briefów

 

MASZ PYTANIE?

Informacji udzieli Ci:

Elżbieta Rozbicka
Tel. (22) 860 01 80
e-mail: elzbieta_rozbicka