Strona główna » Oferta » Edukacja » Szkolenia » Szkolenia otwarte » Sprzedaż projektu wzorniczego – budowanie wartości dodanej

SPRZEDAŻ PROJEKTU WZORNICZEGO – BUDOWANIE WARTOŚCI DODANEJ

Adresaci szkolenia: szkolenie skierowane jest do projektantów wzornictwa przemysłowego, absolwentów kierunków wzornictwa i kierunków pokrewnych oraz osób zainteresowanych tematyką procesu rozwoju nowego produktu, posiadających wiedzę z zakresu projektowania wzorniczego.

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Cele szkolenia:

  • Uświadomienie uczestnikom znaczenia roli projektanta w procesie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach
  • Zapoznanie z praktycznymi aspektami Portfelu Klienta biorąc pod uwagę m.in.: kryteria wyboru przedsiębiorcy, bazę danych klientów
  • Przedstawienie specyfiki procesu współpracy projektanta/przedsiębiorcy z potencjalnym klientem
  • Przećwiczenie zdobytej podczas szkolenia wiedzy w praktycznym przygotowaniu prezentacji biznesowej

W programie szkolenia:

  • Rola projektanta w procesie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach, przy uwzględnieniu scenariuszy współpracy z przedsiębiorcą, problemów wynikających z ochrony praw autorskich
  • Zasady współpracy z potencjalnym klientem, w tym: etapy procesu współpracy, budowanie wizerunku projektanta, działania mające na celu przygotowanie do kontaktów z bezpośrednim klientem, informacja i oferta handlowa, przygotowanie informacji w Internecie i na stronie internetowej,
  • Określenie celów i potrzeb przedsiębiorców, przy wykorzystaniu następujących zmiennych: produkt, rynek, technologia, marka, wizerunek
  • Przygotowanie prezentacji biznesowej oraz praktyczne ćwiczenia wykorzystujące zdobyte informacje w kontekście sprzedaży projektów wzorniczych

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Wykorzystanie wiedzy z zakresu projektów wzorniczych w budowaniu wartości dodanej przedsiębiorstwa
  • Zwiększenie szans na skuteczne działania sprzedażowe projektów wzorniczych
  • Nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania dostępnych narzędzi sprzedażowych w obszarze zarządzania rozwojem nowego produktu
  • Rozwój kompetencji z zakresu prezentacji biznesowych oraz współpracy z potencjalnym klientem

Istnieje możliwość modyfikacji szkolenia na życzenie Klienta w celu dostosowania tematyki do jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:

Joanna Wątrucka
Tel.: (22) 860 03 68, e-mail: joanna_watrucka@iwp.com.pl

Marcin Marchwiński
Tel.: (22) 860 01 65, e-mail: marcin_marchwinski@iwp.com.pl

MASZ PYTANIE?

Informacji udzieli Ci:

Joanna Wątrucka
tel. (22) 860 03 68,
e-mail: Joanna Wątrucka

Marcin Marchwiński
tel. (22) 860 01 65,
e-mail: Marcin Marchwinski