Strona główna » Oferta » Edukacja » Szkolenia » Szkolenia otwarte » Design Thinking w projektowaniu opakowań – warsztaty kreatywne

DESIGN THINKING W PROJEKTOWANIU OPAKOWAŃ – WARSZTATY KREATYWNE

design_thinking_oferta2.png

Design Thinking w projektowaniu opakowań – warsztaty kreatywne

Zapraszamy do skorzystania z Warsztatów Kreatywnych, których ideą jest zainspirowanie uczestników do wykorzystywania nowoczesnych metod poszukiwania innowacyjnych rozwiązań opakowań w odpowiedzi na potrzeby coraz bardziej wymagających odbiorców.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu naszych Klientów, w oparciu o liczne sugestie uczestników sześciu edycji szkolenia „Daj się wyróżnić- Wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku” opracowaliśmy nowy projekt szkoleniowy, pozwalający rozwinąć Państwa kompetencje i wiedzę.

Dwa dni pracy warsztatowej z doświadczonym projektantem

Metodyka Design Thinking w praktyce

Symulacja procesu projektowego na przykładzie opakowań

User centered design

Megatrendy w opakowaniach

To tylko kilka zagadnień, które proponujemy Państwu w ramach nowych dwudniowych warsztatów kreatywnych, będących kolejnym poziomem wiedzy na temat projektowania opakowań i budowania komunikacji produktu przez opakowanie.

Warsztaty są adresowane do wszystkich osób zaangażowanych w proces tworzenia opakowania, którzy chcieliby poznać i nauczyć się wykorzystywać narzędzia metodologii Design Thinking w codziennej pracy zespołów projektowych, między innymi do:

  • menedżerów ds. rozwoju nowego produktu
  • szefów produktów
  • projektantów i grafików
  • pracowników działów marketingu i sprzedaży
  • pracowników agencji kreatywnych
  • koordynatorów zespołów projektowych

Udział w warsztatach nie wymaga wcześniejszego uczestnictwa w jednodniowym szkoleniu „Daj się wyróżnić – wzornictwo opakowań jako wyróżnik produktu na konkurencyjnym rynku”.

Formuła warsztatów oparta jest na wspólnym przejściu uczestników wraz z doświadczonymi trenerami (projektantem i menedżerem designu) przez główne etapy procesu projektowego, którego przedmiotem jest stworzenie opakowania wg wypracowanych na warsztatach wytycznych. Daje to faktyczny obraz możliwości i sposobów zastosowania narzędzi i technik Design Thinking w projektowaniu opakowań.

Korzyści z udziału w warsztatach:

  • zapoznanie z metodyką Design Thinking
  • uczestnictwo w symulacji procesu projektowego w interdyscyplinarnych zespołach warsztatowych
  • prowadzenie warsztatu przez doświadczonego projektanta oraz menadżera designu
  • pozyskanie umiejętności stosowania narzędzi design thinking
  • umiejętność stosowania pogłębionych technik identyfikowania i analizy potrzeb klienta
  • poszerzenie perspektywy budowania rozwiązań (otwarty sposób myślenia)
  • uproszczenie procesów, sposobu pracy
  • odkrycie własnej kreatywności i umiejętność wykorzystania jej w pracy
  • umiejętność wykorzystania potencjału zespołu i łączenia kompetencji

Czas trwania warsztatów:

Dwa dni szkoleniowe (łącznie 15 godzin)

I dzień w godzinach 10:00- 18:00

II dzień w godzinach 08:30 – 15:30

Certyfikat: Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie, otrzyma certyfikat wydany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego

Koszt szkolenia:
(nie obejmuje kosztów noclegu)

1 700,00 zł netto + 23% VAT - cena udziału jednej osoby w dwóch dniach szkolenia, materiały warsztatowe i wydanie certyfikatu, całodzienny poczęstunek kawowy oraz lunch każdego dnia szkolenia.

W przypadku zgłoszenia większej liczby pracowników jednej firmy istnieje możliwość uzyskania rabatu.

Formularz zgłoszeniowy 277.13 KB

Folder informacyjny 187.50 KB

W przypadku pytań:
Aleksandra Bujnowska
Tel.: (22) 860 02 05, e-mail: aleksandra_bujnowska@iwp.com.pl

 

MASZ PYTANIE?

Informacji udzieli Ci:

Aleksandra Chruściel-Bujnowska
tel. (22) 860 02 05
e-mail: Aleksandra Chruściel
 

Joanna Wątrucka
tel.: (22) 860 03 68,
e-mail: Joanna_Watrucka